Monday, February 7, 2011

Birthday Hubby...

Wah dah lama blogku ini bersarang. Pada 27 Januari 2011 yang baru ini cukuplah hubbyku umurnya meningkat ke angka 38. Dah tua rupanya. Pasal hubby nie dia sensitif sikit kalau tak ingat birthday dia. Seminggu sebelum tarikhnya aku dan anak-anak daraku merancang buat kad birthday dan hadiah pada hubby. Tapi dari ibunya sehari sebelum tarikh tergesa-gesa beli hadiah. Anak dah beli lama dan siap sorok lagi dari abahnya. Hubbyku siap bagi peringatan lagi pada aku dan anak-anak. Nak suka pun ada. Sampai tarikhnya aku buat tak tahu aje sehinggalah aku bersalam dan wish Happy Birthday kat dia. Merajuknya dia macam budak kecik dan cakap tak bagi pun hadiah kat dia. Aku buat tak tau aje.


Tapi Jeng..Jeng...Jeng.. Surprise aku ada cup cake dan hadiah dihantar kat hubby di tempat kerja. Mintak tolong seorang adik nie hantar cup cake dan hadiah kat hubby di tempat kerja dia. Adik nie pandai buat cup cake. Sukanya dia sampai tak terkata. Kat atas tulah cup cakenya. Itu pun dah ada tangan yang gatal mengambilnya kata hubby tak sempat nak ambik gambar penuh.

No comments:

Post a Comment